مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 09:302023-01-18پزشكي

احداث بیمارستان 400 تخت خوابی گنبدکاووس منوط به تامین زمین توسط مسئولان است


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی گلستان در صورت تامین زمین توسط مسئولان شهرستان گنبدکاووس آمادگی احداث بیمارستان 400 تخت خوابی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس سعید گل فیروزی در نشست خبری خبرنگاران شرق گلستان اظهار کرد: طبق آخرین نیازسنجی در اوائل سال 1401، شهرستان گنبدکاووس نیاز به یک بیمارستان 400 تختخوابی دارد که در مرحله نخست باید زمین این بیمارستان تامین و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با رایزنی های انجام شده تاکنون چند منطقه در شهر گنبدکاووس برای احداث زمین جانمایی و معرفی شده که متاسفانه یا معارض داشته و یا استانداردهای خاص احداث بیمارستان را نداشته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: اخیرا نیز تفاهم نامه ای بین دانشگاه علوم پزشکی گلستان و شهرداری منعقد شد و قرار بود زمینی  به این منظور در اختیار دانشگاه قرار گیرد که متاسفانه این زمین نیز دارای معارض بود.

وی ادامه داد: هر تخت بیمارستانی بدون تجهیز حدود سه میلیارد هزینه دارد و برای احداث بیمارستان 400 تختوابی به بیش از یکهزارو 200 میلیارد تومان نیاز بوده که در صورت تامین زمین از ظرفیت  منابع ماده 20، ماده 23، مصوبات سفر دوم رییس جمهور و خیرین برای احداث ان استفاده خواهیم کرد وی ادامه داد: با توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بیمارستان 400 تخت خوابی گنبدکاووس منوط به تامین زمین توسط مسئولان است

احداث بیمارستان 400 تخت خوابی گنبدکاووس منوط به تامین زمین توسط مسئولان است