مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 09:152023-01-18سياسي

مراسم روز زن در شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه برگزار شد


مراسم گرامیداشت روز زن و روز مادر به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه برگزار شد.

- بوشهر- مراسم گرامیداشت روز زن و روز مادر به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در این مراسم ضمن تبریک روز زن و گرامیداشت مقام بانوان، عنوان کرد: امیدوارم همه بانوانی که به مقام مادری رسیده اند در انتقال مهر مادری به فرزندانشان موفق باشند و آنهایی که هنوز مادر نشده اند در خصلت زن بودن و الگو قرار دادن مفاخر دینی و باستانی بتوانند در این مسیر کامیاب شوند.

محمدرضا یزدانی کاشانی افزود: جای تقدیر و افتخار است که با وجود همه محدودیت ها، بانوان ما در این محیط صنعتی هم پای مردان مشغول به فعالیت هستند و حضورشان در واحدهای مختلف چه آنانی که به صورت مستقیم با پروژه مرتبطند و چه کسانی که در امور اداری، بازرگانی، پشتیبانی و بخش های دیگر در حال فعالیت هستند، به سان زنجیره های متعدد یک حلقه اند که هر کدامشان در پیشرفت و موفقیت این پروژه نقش دارند.

وی با اشاره به محیط امنی که با وجود محدودیت های محیطی و مقرراتی که حضور خانم ها در منطقه عسلویه را دشوار می کند در سایت شرکت فراهم شده، عنوان کرد: سعی کرده ایم محیطی دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم روز زن در شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه برگزار شد

مراسم روز زن در شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه برگزار شد