مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 09:052023-01-18اجتماعي

بارش سنگین برف محورهای اصلی کوهبنان را مسدود کرد/ تعطیلی تمام مدارس شهرستان


بارش شدید برف و باران که از عصر دیروز در مرکز شهرستان، بخش طغرالجرد و جاده های کوهستانی منتهی به کوهبنان آغاز شده موجب لغزندگی جاده های ارتباطی شهرستان، - مجید توکلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار کرد: هم اکنون بارش برف در جاده کوهبنان به زرند و کوهبنان به راور که محل عبور و مرور کارگران معادن زغالسنگ است به شدت ادامه دارد و بارش برف و باران موجب لغزندگی سطح جاده های ارتباطی به کوهبنان شده و احتمال وقوع حوادث رانندگی را افزایش داده است.

 فرماندار کوهبنان تاکید کرد: افزایش هوشیاری رانندگان خصوصا رانندگان معادن زغالسنگ در عبور از جاده های برفی شهرستان و استفاده از زنجیر چرخ ضرورت دارد و به شهروندان کوهبنانی و  بخش طغرالجرد توصیه می شود از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

 فرماندار کوهبنان افزود: در صورت ضرورت سفر همراه داشتن لوازم گرمازا، پتو، چراغ قوه، مطمئن بودن از سالم بودن خودرو، بستن کمربند ایمنی، رعایت سرعت مطمئنه و توجه کافی به جلو در زمان رانندگی برای پیشگیری از وقوع حوداث احتمالی در راه های لغزنده به همه رانندگان توصیه می شود.

وی خاطر نشان کرد: کوهستانی بودن منطقه، سرمای شدید و یخ زدگی، وجود سراشیبی های تند، پرتگاه های متعدد و پیچ های خطرناک در مسیر کوهبنان به زرند و کوهبنان به راور احتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش سنگین برف محورهای اصلی کوهبنان را مسدود کرد/ تعطیلی تمام مدارس شهرستان

بارش سنگین برف محورهای اصلی کوهبنان را مسدود کرد/ تعطیلی تمام مدارس شهرستان