مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 07:152023-01-18فرهنگي

8اثر از تهران و 39اثر از شهرهای دیگر در بخش صحنه ای تئاتر فجر41


بخش صحنه ای چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر میزبان 8 اثر نمایشی از تهران و 39 اثر نمایشی از شهرهای مختلف کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بخش صحنه ای چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر که از 1 دی میزبان گروه های تهران و شهرهای مختلف کشور است که آثارشان را در تالار وحدت، سالن های اصلی، چهارسو، سایه و قشقایی مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج، مرکز تئاتر مولوی و سالن های ناظرزاده کرمانی و سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می برند.

در این بخش و از شهر تهران 8 اثر نمایشی شامل داستان اسف انگیز .

غلامحسین دولت آبادی، مکبث زار ابراهیم پشت کوهی، روز دهم نوشته اصغر گروسی و کارگردانی علی برجی، دختران نوشته علی دل پیشه و کارگردانی مشترک علی دل پیشه و کیانوش ایازی، افلیا مسعود طیبی، مده آ فاطیما اباهمزه، آلاء محمد کاظم تبار، آسمان پا به ماه سعیده آجربندیان، هی می خوابم خوابتو می بینم نوشته محمود خرم آزادی و کارگردانی رضا بهنامی و ابرهای بی باران نوشته میلاد اکبرنژاد و کارگردانی حسن عبادی اجرا می شوند.

شهرهای کرج با 3 نمایش در و گبر و یک قرص نان داود فتحعلی بیگی، کلاه قرمزی نوشته مسعود بیگلری و امیررضا ملکی و کارگردانی سیدمحمدرضا مرتضوی و سم زدایی ندا قربانیان، شیراز با 3 نمایش بیست و سومین جلسه جن گیری .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8اثر از تهران و 39اثر از شهرهای دیگر در بخش صحنه ای تئاتر فجر41

8اثر از تهران و 39اثر از شهرهای دیگر در بخش صحنه ای تئاتر فجر41