مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 00:152023-01-17اقتصادي

نوسان در نرخ ارز سفرهای زیارتی و پروازهای خالی از زائر!


با نوسان نرخ ارز متشکل در ماه های اخیر، هزینه سفر عتبات نیز هر ماه افزایش می یابد و همین امر موجب کاهش تعداد زائران، خالی بودن پروازها و هتل های پیش بینی شده برای زائران عتبات شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، نوسان در هزینه سفر عتبات و بالا بودن قیمت این سفرها در نیمه دوم سال جاری تعداد زائران را نیز کاهش داده است؛ تا جایی که در روزهای اخیر این کاهش تعداد زائران در قالب کاروان های زیارتی، به حدی رسیده که بیش از 80 درصد هتل هایی که در عراق برای ایرانیان گارانتی شده، خالی از زائر است.

پرواز و هتل های خالی از زائران عتبات همچنین با توجه به چارتر کردن برخی از پروازهای عراق توسط شرکت های زیارتی فعال، همچنان بسیاری از پروازهای نجف خالی از زائر می پرند و دفاتر زیارتی هم که اقدام به چارتر این پروازها کرده اند، ضرر سنگینی را متحمل می شوند.

صبح امروز پرواز تهران ـ نجف با ظرفیت بیش از 180 نفر در حالی به مقصد رسید که حدود 30 صندلی این پرواز خالی بود.

  هزینه سفر هوایی عتبات برای خانواده 4 نفری در دی و بهمن 1401 چقدر می شود؟ بالا رفتن لحظه ای نرخ دلار متشکل و افزایش حدود 10 هزار تومانی آن در 2 ماه اخیر موجب شده تا هزینه سفر عتبات نیز بالا رفته و عاشقان حسینی هم که مشتاق زیارت عتبات هستند، امکان تأمین هزینه این سفر معنوی را ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسان در نرخ ارز سفرهای زیارتی و پروازهای خالی از زائر!

نوسان در نرخ ارز سفرهای زیارتی و پروازهای خالی از زائر!