مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 دی 1401 ساعت 00:002023-01-17سياسي

«شهید نواب صفوی» در مسیر انقلاب اسلامی جریان ساز بود


شهید نواب صفوی همانند علامه بهبهانی و شیخ انصاری که در حوزه علمیه جریان ساز بودند او نیز در راستای پیروزی انقلاب اسلامی جریان ساز بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مهدی عبدخدایی عصر سه شنبه در مراسم شصت و هفتمین سالگرد شهادت سید مجتبی نواب صفوی و یارانش که در آرامستان وادی السلام قم برگزار شد در سخنانی با تجلیل از شخصیت شهید نواب صفوی اظهار داشت: نواب صفوی نسبت به مسائل دینی و مذهبی دغدغه مند بود و وقتی غائله احمد کسروی پیش آمد، درس و حوزه را در نجف اشرف تعطیل کرد و ایران آمد تا پاسخ حرف های سخیف این فرد را بدهد.

همرزم شهید نواب صفوی عنوان داشت: عالمای نجف شهید نواب صفوی را در رسیدن به ایران کمک کردند تا او بتواند به وظیفه اش عمل کند و غائله کسروی را پایان دهد.

وی بیان داشت: احمد کسروی در ملاقاتی که با شهید نواب صفوی داشت نسبت به موضوع شفاعت سیدالشهدا (ع) و ائمه معصومین حرف های نادرستی مطرح کرد و گفت در قرنی که شاهد هستیم اتم در حال شکافتن است شیعیان هنوز به دنبال معجزه از آهن هستند که منظور او ضریح ائمه معصومین بود و شهید نواب صفوی به او اینگونه پاسخ داد که وقتی عکس فرزند و عزیزت را می بوسی آیا در حال بوسیدن کاغذ هستی یا بدین طریق محبت خود را اظهار می کنید و بوسه ما به ضریح سیدالشهدا (ع) اینگونه است و حسین (ع) آزاده ای است که اگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شهید نواب صفوی» در مسیر انقلاب اسلامی جریان ساز بود

«شهید نواب صفوی» در مسیر انقلاب اسلامی جریان ساز بود