مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 21:252023-01-17بين الملل

اردن، سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه اردن، عصر امروز (سه شنبه)، خبر داد که در پی عدم اجازه پلیس رژیم صهیونیستی به سفیر امان در تل آویو برای ورود به مسجد الاقصی، - اردن اعلام کرد وزارت خارجه این کشور، سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرده و در یادداشت اعتراضی شدیداللحنی به رژیم صهیونیستی تذکر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه اردن، عصر امروز (سه شنبه)، خبر داد که در پی عدم اجازه پلیس رژیم صهیونیستی به سفیر امان در تل آویو برای ورود به مسجد الاقصی، اردن سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرده است.

منابع عبری، عصر امروز، خبر داده بودند که پلیس رژیم صهیونیستی از ورود سفیر اردن به مسجد الاقصی به دلیل نداشتن مجوز ورود و اجازه قبلی ممانعت به عمل آورده است.

سنان المجالی سخنگوی وزارت امور خارجه اردن در بیانیه ای اعلام کرد که یادداشت اعتراضی شدیداللحنی به سفیر تل آویو تحویل داده شده تا هر چه سریع تر آن را به کابینه رژیم صهیونیستی تسلیم کند.

طبق بیانیه منتشر شده در وب سایت رسمی وزارت خارجه اردن، امان تمام اقداماتی را که هدف آن مداخله مردود در امور مسجد الاقصی باشد، محکوم و تأکید کرده است که اداره امور مسجد الاقصی بر عهده وزارت اوقاف این کشور می باشد و منحصرا اردن اجازه مدیریت تمام ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردن، سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد

اردن، سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد