مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 20:252023-01-17سياسي

ثبات قدم و صداقj از ویژگی های بارز شهدا است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان ایمان به خدا، ثبات قدم، وظیفه شناسی و صداقت را از ویژگی های بارز شهدا ذکر کرد و گفت: مؤمن کسی است که با تحولات زمانه رنگ عوض نکند.

- حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی، در یادواره شهدای اغتشاشات اخیر با محوریت شهید غلامرضا بامدی و سرهنگ یوسفی که امروز، 27 دی ماه در کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی با اشاره به خصوصیات شهدای امنیت در حوادث اخیر، گفت: ویژگی انسان های مخلص استقبال از شهادت است.

وی ایمان به خدا، ثبات قدم، وظیفه شناسی و صداقت را از ویژگی های بارز شهدا ذکر کرد و گفت: مؤمن کسی است که با تحولات زمانه رنگ عوض نکند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به ویژگی های شخصیتی این دو شهید والا مقام بیان کرد: فرزندی که ادب، شخصیت، منش، اخلاق و رفتار وی مورد توجه عام و خاص قرار گیرد، باعث افتخار است.

وی با تأکید بر اینکه باید رفتار افراد با ایثارگران و خانواده های شهدا با احترام باشد، گفت: شهدای اغتشاشات اخیر برای حفظ امنیت کشور و استانمان فداکارانه از جان خود گذشتند و اجازه ندادند اغتشاشگران به اهداف شوم خود برسند.

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان هم در ادامه این مراسم امنیت موجود در جامعه را مرهون خون شهدا دانست و گفت: آرامش موجود در جامعه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات قدم و صداقj از ویژگی های بارز شهدا است

ثبات قدم و صداقj از ویژگی های بارز شهدا است