مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 18:352023-01-17پزشكي

خدمات شایسته ای که این روزها کادر بهداشت و درمان ارائه می کنند


در همین روزهای برفی و سرد و در جای جای شهر ما، سپیدپوشان مدافع سلامت با ازخودگذشتگی و ایثار مادرانه و پدرانه از سلامت مردم و حریم امن خانواده ها دفاع می کنند.

- ایسنا/همدان در همین روزهای برفی و سرد و در جای جای شهر ما، سپیدپوشان مدافع سلامت با ازخودگذشتگی و ایثار مادرانه و پدرانه از سلامت مردم و حریم امن خانواده ها دفاع می کنند.

  تازه یک روز از برف سنگین استان گذشته بود که خبر رسید مادر بارداری در برف روستای زرقان فامنین گرفتار شده و با دردهای زایمانی دست و پنجه نرم می کند اما پرسنل خدوم اورژانس نگذاشتند مادر و پدر چشم به راه و گرفتارشده در برف، با این شرایط سخت تنها بمانند و احساس خطر کنند.

یک روز دیگر گذشت و اتفاقی مشابه در یکی دیگر از روستاهای شهرستان رزن رقم خورد و باز فرشتگان سپیدپوش اورژانس بر بالین مادر باردار رسیده و نجات زندگی او و فرزندش را به لطف خداوند رقم زدند.

در همین روزها که کمتر کسی، بودن کنار خانواده و فضای گرم خانه را به خروج از منزل ترجیح می دهد، هنوز کادر بهداشت و درمان ایثارگرانه مشغول خدمت به مردم این مرز و بوم هستند، مثل همان روزها که کرونا تار و پود شهر را در بر گرفته بود و وحشت بر جان و خانه ها رخنه کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات شایسته ای که این روزها کادر بهداشت و درمان ارائه می کنند

خدمات شایسته ای که این روزها کادر بهداشت و درمان ارائه می کنند