مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 18:252023-01-17ورزشي

بیش از 90 خانه ورزش روستایی در سطح استان اردبیل فعال هستند


رییس هیات  ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان اردبیل گفت: بیش از 90 خانه ورزش روستایی در سطح استان اردبیل فعال هستند.

- ایسنا/اردبیل رییس هیات  ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان اردبیل گفت: بیش از 90 خانه ورزش روستایی در سطح استان اردبیل فعال هستند.

علی تقی زاده 27 دی در جلسه کمیته های این هیات گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و وزارت ورزش و جوانان تعدادی از خانه های ورزش روستایی در شهرستانها شناسایی و تجهیز خواهندشد.

رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان در خصوص هدف از تجهیز خانه های ورزش روستایی افزود: خانه های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق روستایی، توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان روستا با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی، ستاد مبارزه با موادمخدر و وزارت ورزش و جوانان کشور و با همکاری دهیاری ها و شورای روستاها می باشد.

وی با اشاره به برگزاری اولین دوره مینی فوتبال روستایی و استقبال جوانان و نوجوانان روستایی از این رقابتها و همچنین بروز استعداد های بالقوه جوانان روستایی در این دوره از رقابتها اضافه کرد: با توجه به ظرفیت و استعداد هایی که جوانان روستا در رشته های مختلف ورزشی دارند نیاز هست که هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 90 خانه ورزش روستایی در سطح استان اردبیل فعال هستند

بیش از 90 خانه ورزش روستایی در سطح استان اردبیل فعال هستند