مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 17:502023-01-17سياسي

اجرای طرح یاریگران زندگی در روستاهای گلستان


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان گفت: طرح یاریگران زندگی با هدف پیشگیری و مصونیت زنان، نوجوانان و جوانان از دام اعتیاد در روستاهای گلستان آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی طالبی بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: طرح یاریگران زندگی با هدف پیشگیری و مصونیت از اعتیاد در روستاهای استان گلستان آغاز شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان افزو د: استان گلستان به همراه سه استان سمنان، خراسان جنوبی، اردبیل به عنوان استان پایلوت در طرح یاریگران روستایی قرار گرفته است.

طالبی بیان کرد: در طرح یاریگران زندگی، هیئتی متشکل از امام جماعت روستا، دهیار، مسئولان آموزش روستا، اعضای شورا، فرمانده پایگاه بسیج روستا، سه نفر از جامعه نخبگانی و معتمدان روستا به انتخاب شوراها و بهورز روستا پای کار خواهند آمد و با برگزاری جلسات دوره ای و ارائه طرح های خلاقانه به پیش گیری از اعتیاد در جامعه روستایی کمک خواهند کرد.

وی توضیح داد: طرح یاریگران روستا طرحی روستاپایه و روستامحور است که با برگزاری جلسات دوره ای منطبق با شرایط روستا، آسیب های حوزه مواد مخدر در روستا بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح یاریگران زندگی در روستاهای گلستان

اجرای طرح یاریگران زندگی در روستاهای گلستان