مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 16:252023-01-17ورزشي

پای یک ایرانی در پرونده انتقال ستاره اوکراینی به چلسی


مدیر باشگاه اوکراینی از نحوه انتقال مهاجم این تیم به چلسی پرده برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سران باشگاه شاختاردونتسک اوکراین پس از انتقال 100 میلیون یورویی میخایلو مودریک ستاره جوان این تیم به چلسی هر روز در حال افشاگری درباره این انتقال هستند.

پس از اینکه روز گذشته رییس باشگاه شاختار گفته بود 20 میلیون پوند از این انتقال را به تأمین مالی جنگ با روسیه اختصاص می دهد، امروز (سه شنبه) هم مدیر اجرایی این باشگاه جزییات جدیدی از ماجرای حضور مودریک در غرب لندن را فاش کرد.

سرگیی بالکین به وبگاه آمریکایی اتلتیک گفت: وقتی آرسنال آخرین پیشنهاد خود که 70 میلیون یورو به علاوه 30 میلیون یورو به عنوان متعلقات قرارداد را پیشنهاد داد، ما نشستیم و شروع به صحبت کردیم.

ما متوجه شدیم که به امضای قرارداد نزدیک نیستیم من به مدیر ورزشی آرسنال گفتم من همه تلاشم را کردم اما این انتقال غیرممکن است.

روزنامه دیلی میل نوشته پس از شکست مذاکرات آرسنال و شاختار، بهداد اقبالی و پل وینستنلی دو تن از سران چلسی با یک جت شخصی به ترکیه، جایی که شاختار در آن جا اردو زده بود سفر کردند و همراه با خود مودریک را به لندن آوردند.

پالکین گفته دلیل اینکه پیشنهاد چلسی که همانند آرسنال بود را قبول کردند، این بود که آبی ها در جذب مودریک جدی تر بودند و همچنین پرداخت ضمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای یک ایرانی در پرونده انتقال ستاره اوکراینی به چلسی

پای یک ایرانی در پرونده انتقال ستاره اوکراینی به چلسی