مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:552023-01-17بين الملل

ارتش رژیم صهیونیستی از همیشه خسته تر، ناتوان تر و حقیرتر شده است


دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین به مناسبت روز غزه بیان کرد: ارتش رژیم صهیونیستی از همیشه خسته تر، ناتوان تر و حقیرتر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در بیانیه ای با یادآوری روز 29 دی ماه که به نام روز غزه نامگذاری شده است تاکید کرد: دولت ها و نظام هایی که در منطقه و سراسر جهان اسلام به سمت عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس رفته اند بدانند که این اقدام را در زمانی انجام می دهند که این رژیم از همیشه تاریخش ضعیف تر و ناتوان تر است و تا مرگ و نابودی قطعی فاصله چندانی ندارد.

 متن کامل بیانیه دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین را در ادامه بخوانید: 29 دی ماه یادآور نزول نصرت الهی بر مردم قهرمان و مقاوم فلسطین در جنگ 22 روزه سال 1387 (2008 میلادی) است.

رژیم جنایتکار صهیونیستی با حمایت همه جانبه و فراگیر آمریکای جنایتکار و نظام های استکباری اروپایی برای جبران شکست خفت باری که در جنگ سی و سه روزه در مقابل حزب الله همیشه قهرمان و پیروز در سال 1385 (2006 میلادی) متحمل شده بود، در صدد آن بود که با شکستن مقاومت در غزه اندکی از آبرو  و  حیثیت بر باد رفته خود را جبران نماید و روحیه از دست رفته و تحقیر شده صهیونیست ها در داخل و خار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش رژیم صهیونیستی از همیشه خسته تر، ناتوان تر و حقیرتر شده است

ارتش رژیم صهیونیستی از همیشه خسته تر، ناتوان تر و حقیرتر شده است