مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:402023-01-17اجتماعي

3 گرمخانه در فردیس با ظرفیت 150 نفر میزبان بی خانمان است


فرماندار فردیس با اشاره به اینکه باید کارتن خوابی و معتادان متجاهر به عنوان یک معضل اجتماعی در فردیس بررسی و ساماندهی شوند، گفت: سه گرمخانه در شهرستان فردیس آماده ارائه خدمات به 150 نفر را دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، خداد کاشفی، فرماندار شهرستان فردیس، در جریان بازدید از گرمخانه های شهرستان فردیس، در جمع اصحاب رسانه، گفت: با توجه به برودت هوا، دو گرمخانه در شهر فردیس و یک گرمخانه در مشکین دشت پذیرای تعداد قابل توجهی از افراد بی خانمان است.

وی بر خدمات رسانی مطلوب به این قشر تاکید کرد و افزود: گرمخانه با هدف خدمت رسانی به افراد بی سرپناه، کارتن خواب و آسیب دیده اجتماعی ایجاد شده و لازم است سایر نهادهای مسؤول برابر شرح وظایف ذاتی خود همراه و یاور این مجموعه باشند.

فرماندار شهرستان فردیس با بیان اینکه کارتن خوابی معتادان متجاهر و افراد فاقد شرایط عادی رفتاری و روانی در محلات، پارک ها و اماکن عمومی یک معضل اجتماعی است، یادآور شد: این افراد باید به گرمخانه منتقل شوند.

این مقام مسؤول با اشاره به این که یک گرمخانه مختص بانوان و دو گرمخانه مختص آقایان در این شهرستان فعالیت دارند، ادامه داد: هر یک از این گرمخانه ها توانایی پذیرش 50 نفر را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 گرمخانه در فردیس با ظرفیت 150 نفر میزبان بی خانمان است

3 گرمخانه در فردیس با ظرفیت 150 نفر میزبان بی خانمان است