مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:352023-01-17اقتصادي

200 میلیارد ریال برای توسعه فیبر نوری استان بوشهر


200 میلیارد ریال برای توسعه فیبر نوری شهری و بین شهری در نظر گرفته شده که با برنامه ریزی های انجام شده برای سطح استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی مهرپویا مدیر مخابرات منطقه بوشهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران و استان ها از سال 88 از بدنه دولت جدا و به بخش خصوصی واگذار شد، اظهار داشت: این شرکت با داشتن 51 درصد سهام شرکت مخابرات ایران به صورت مستقل و بر اساس درآمد و هزینه برنامه ریزی می کند و مواردی را که در سطح جامعه لازم است در قالب مسئولیت های خود اجرا می کند.

  وی با اشاره به اینکه این شرکت از سمت دولت بودجه و منابع مالی یا نقدینگی دریافت نمی کند افزود: مخابرات مناطق کشور موظفند مانند قبل در کنار دولت و تابع سیاست های دولت در استان ها برنامه ریزی کنند.

  مهرپویا گفت: این شرکت بر اساس پروانه، توسعه تلفن ثابت، توسعه تلفن همراه و اینترنت شهری را در برنامه کار خود دارد و شرایط روستایی را بر اساس وضعیتی که در زمان واگذاری این شرکت به بخش خصوصی وجود داشته، حفظ می کند.

  وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 415 میلیارد ریال در زمینه توسعه تلفن های ثابت و به روزرسانی تلفن های موجود در سطح استان پروژه اجرا شده است خاطرنشان کرد: با شهرداری های بوشهر، گناوه، دیر، چاه مبارک، نخل تقی و جم، پروژه های ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 میلیارد ریال برای توسعه فیبر نوری استان بوشهر

200 میلیارد ریال برای توسعه فیبر نوری استان بوشهر