مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:302023-01-17سياسي

بازخوانی نحوه انتقال پیکر شهید «نواب صفوی» به وادی السلام قم


بعد از شهادت «نواب صفوی» یاران آن شهید برای آنکه نگذارند مراز وی تخریب شود، با اجازه آیت الله «مرعشی نجفی»، پیکر شهید را از قبرستان روستای مسگرآباد تهران به وادی السلام قم انتقال دادند.

- قم- بعد از شهادت نواب صفوی یاران آن شهید برای آنکه نگذارند مراز وی تخریب شود، با اجازه آیت الله مرعشی نجفی ، پیکر شهید را از قبرستان روستای مسگرآباد تهران به وادی السلام قم انتقال دادند.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: سید مجتبی میرلوحی مشهور به نواب صفوی در محله خانی آباد واقع در جنوب شهر تهران به دنیا آمد.

نواب صفوی تحصیلات ابتدایی خود را در مدرسه حکیم نظامی و دوره متوسطه را در مدرسه صنعتی آلمانی ها آموخت؛ او در کنار دروس جدید به تحصیل علوم حوزوی در مدرسه مروی و مسجد قندی خانی آباد پرداخت.

شهید نواب صفوی در سال 1322 به استخدام شرکت نفت درآمد و به دنبال آن به آبادان منتقل شد.

مدتی از حضور وی در آبادان نگذشته بود که یکی از متخصصان انگلیسی حاضر در مجموعه شرکت نفت؛ رفتار نامناسبی با یکی از کارگران ایرانی داشت که این امر اعتراض نواب صفوی را برانگیخت و او از کارگران دیگر هم دعوت کرد تا نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند که در پی آن؛ اعتراضاتی شکل گرفت که با ورود نیروهای نظامی این اعتراضات سرکوب شد و شهید نواب صفوی شبانه مجبور شد تا از آبادان خارج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی نحوه انتقال پیکر شهید «نواب صفوی» به وادی السلام قم

بازخوانی نحوه انتقال پیکر شهید «نواب صفوی» به وادی السلام قم