مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:112023-01-17بين الملل

مدال آور مسابقات مخترعان جهان؛ از دوچرخه سازی تا کسب جایزه ویژه آکادمی علوم اروپا


خبرگزاری فارس-همدان، سولماز عنایتی: از فکه و تنگه چذابه آغاز می کنم، از تیربار و سنگر و خاکریز بعد به عملیات مرصاد می رسم و فرشتگان همدانی؛ دست آخر هم حصار زندان تکریت عراق و بی نام و نشانی دو ساله یا کمی هم بیشتر.

حالا راوی سال 69 به بعد می شوم، همان وقت هایی که رد جراحت های مانده بر آشیانه تن و زخم و پرستار دل مشغولی پدرانه می شود درست وسط شکنجه و اسارت و تیر و ترکش به جا مانده با چاشنی صبوری، بعد هم تولد مهران در زمستان سال 73.

در بحبوحه درد و درمان و مشکلات معیشتی آقا مراد بود که جرقه ای از آینده روی طاقچه دلش سوسو زد و امروز به شعله ای فروزان بدل شد.

و اما روایت ستاره سوسو کنان دل آقا مراد که در کسب مقامات استانی و شهرستانی رشته طراحی مهران خلاصه می شود.

مهران پسر آقا مراد در دوران ابتدایی موفق به کسب مقامات استانی در رشته طراحی شد و بگی نگی نیرویی میان افکار کودکانه اش جا باز کرد تا جایی که در مقطع راهنمایی دست به اختراع زد و در جشنواره خوارزمی شرکت کرد و تیغه جراحی نام اولین اختراع مهران شد، اختراعی که در روز دفاع پیروز میدان نشد اما آغازگر خوبی بود.

ناامیدی و دلسردی که نه! چون هنوز هم چراغ دل آقا مراد سوسو می زد و انگاری امید از دریچه نگاه پدرانه به چشم پسر فرود می آمد، یعنی امید میان دل آقامراد کفایت می کرد تا مهران در زیرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال آور مسابقات مخترعان جهان؛ از دوچرخه سازی تا کسب جایزه ویژه آکادمی علوم اروپا

مدال آور مسابقات مخترعان جهان؛ از دوچرخه سازی تا کسب جایزه ویژه آکادمی علوم اروپا