مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:102023-01-17سياسي

مراسم دهه فجر امسال باید متفاوت تر و باشکوه تر برگزار شود


مراسم و جشن های دهه فجر امسال باید متفاوت تر و باشکوه تر از سال های گذشته برگزار و اهداف و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جامعه تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن افشارچی روز سه شنبه در ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی که در استانداری زنجان برگزار شد، گفت: مراسم ها و جشن های دهه فجر امسال باید متفاوت تر و باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود و اهداف و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید در جامعه تبیین شود.

وی با بیان اینکه اگر شعارهای انقلاب اسلامی را به درستی تبیین کنیم، خود مردم برای دفاع از انقلاب پای کار می آیند، افزود: اصل مهم در دهه فجر، جهاد تبیین بوده که کار بسیار سختی است.

افاشرچی افزود: نسل جدید از مبانی انقلاب اطلاعی ندارد و آزادیی که دشمنان در شعار زن، زندگی، آزادی از آن دم می زنند با آن آزادی که انقلاب اسلامی منادی آن است فاصله زیاد و عمیقی دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه شعار آزادی که انقلاب اسلامی منادی آن است بسیار عمیق است، گفت: آزادی از شعارهای اصلی انقلاب است که اکنون دشمنان آن را از ما دزدیده اند و معنای عمیقی از آن را هم مد نظر ندارند.

افشارچی با بیان اینکه با بیان اینکه انقلاب ها یا مردمی هستند یا بعضی ها آن را برنامه ریزی می کنند، افزود: دشمنان می خواستند همین کار را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم دهه فجر امسال باید متفاوت تر و باشکوه تر برگزار شود

مراسم دهه فجر امسال باید متفاوت تر و باشکوه تر برگزار شود