مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:002023-01-17اقتصادي

70 میلیارد تومان برای مجتمع بین راهی خادم الرضا (ع) هزینه شد


استاندار سمنان بابیان اینکه روز گذشته مجتمع بین راهی خادم الرضا (ع) با هزینه 70 میلیارد تومانی کلنگ زنی شد، گفت: این مجتمع بهمن سال آتی به بهره برداری می رسد.

- سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه روز گذشته مجتمع بین راهی خادم الرضا (ع) با هزینه 70 میلیارد تومانی کلنگ زنی شد، گفت: این مجتمع بهمن سال آتی به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه یکی از عوامل مؤثر در کاهش تصادفات جاده ای وجود جاذبه گردشگری و خدمات رفاهی بین مسیر برای جلوگیری از خستگی و خواب آلودگی رانندگان است، ابراز داشت: به این منظور احداث مجتمع های بین راهی در دستور کار قرار دارد تا بتواند سهمی در این مهم ایفا کند.

وی ضمن بیان اینکه وجود این مجتمع های رفاهی به ماندگاری و تشویق هموطنان برای سفر به استان سمنان می تواند کمک کند، افزود: در این راستا روز گذشته کلنگ مجتمع بین راهی خادم الرضا (ع) با سرمایه گذاری 70 میلیارد تومانی در حد فاصل گرمسار - آرادان به زمین خورد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه طبق پیش بینی ها این مجتمع بهمن ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید، ابراز داشت: این مجتمع برای 50 نفر اشتغال زایی به همراه دارد و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 میلیارد تومان برای مجتمع بین راهی خادم الرضا (ع) هزینه شد

70 میلیارد تومان برای مجتمع بین راهی خادم الرضا (ع) هزینه شد