مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 13:102023-01-17حوادث

پرونده شکارچیان متخلف خراسان شمالی در دست دستگاه قضا


بجنورد_ مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی با اشاره به دستگیری چند شکارچی در شهرستان های مختلف استان، گفت: پرونده افراد متخلف به دستگاه قضایی ارجاع داده شده است.

- رضا شکاریان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ارتفاعات کوه بهار، سه نفر شکارچی که دو نفر از آنان مسلح و در حین شروع به شکار قوچ و میش وحشی بودند، مشاهده شدند که با توجه به فاصله زیاد با مأمورین و تاریکی هوا بلافاصله محل را ترک کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: از این افراد تصویر تهیه و پرونده جهت شناسایی و بررسی اصالت سلاح ها به مراجع ذیصلاح ارسال شد.

وی افزود: در مناطق آزاد اسفراین، چهار نفر شکارچی متخلف مشاهده شده که یک نفر دستگیر و از وی یک قبضه اسلحه شکاری تک لول، یک دستگاه دوربین چشمی، 24 عدد فشنگ ساچمه زنی، یک عددفشنگ چارپاره غیرمجاز، لاشه سه قطعه کبک به همراه تجهیزات انفرادی کشف و ضبط شد.

شکاریان گفت: در این خصوص پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی با اشاره به رصد متخلفینی که اقدام به زنده گیری و فروش کبک در جاجرم می کردند، گفت: پس از هماهنگی قضایی و بازرسی انجام شده از منزل متخلفین تعداد 3 قطعه کبک وحشی، سه عدد تور زنده گیری، یک عدد قفس حمل، سه عدد چراغ قوه و یک قبضه سلاح شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده شکارچیان متخلف خراسان شمالی در دست دستگاه قضا

پرونده شکارچیان متخلف خراسان شمالی در دست دستگاه قضا