مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 12:002023-01-17سياسي

تشکیل 25 کمیته تخصصی دهه فجر در چهار محال و بختیاری


شهرکرد_رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: 25 کمیته تخصصی در دستگاه های اجرایی استان برای برگزاری آیین های مربوط به دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری تشکیل شده است.

- موسی انصاری در گفت وگو با خبرنگار مهر ؛ اظهار کرد: 25 کمیته تخصصی در دستگاه های اجرایی این استان برگزاری هر چه بهتر آیین های مربوط به دهه فجر انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

وی افزود: کمیته های تشکیل شده در دستگاه های اجرایی برای دهه فجر انقلاب اسلامی امسال در چهارمحال و بختیاری شامل کمیته اصناف، بازاریان، و فعالان اقتصادی، کمیته اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی، کمیته هیئات مذهبی و تشکل های دینی و کمیته ایثارگران هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کمیته بسیج، کمیته حوزه و روحانیت، کمیته دانشجویی و دانشگاهیان، کمیته رسانه، کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی، کمیته روستایی و عشایری، کمیته زنان و خانواده، کمیته صنعت، معدن و تجارت، کمیته فرهنگیان و دانش آموزی، کمیته فضاسازی و مدیریت شهری، کمیته فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و کمیته قرآن، از دیگر کمیته های 25 گانه هستند که برای برگزاری آیین های مربوط به دهه فجر 1401 در این استان تشکیل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 25 کمیته تخصصی دهه فجر در چهار محال و بختیاری

تشکیل 25 کمیته تخصصی دهه فجر در چهار محال و بختیاری