مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 11:452023-01-17سياسي

کشورهای غربی با جنگ ترکیبی به دنبال انقلاب رنگی در ایران بودند


معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به نقش کشورهای غربی در اغتشاشات اخیر ایران گفت: آنها سعی کردند با استفاده از سلبریتی ها و جنگ ترکیبی به خیال خام خود انقلاب رنگی را در کشور ما راه بیندازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین دیدار فرمانده هان ارتش با وابستگان نظامی خارجی مقیم تهران صبح امروز سه شنبه با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش و حسین کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

امیر سیاری در این مراسم با تبریک فرا رسیدن سال نو میلادی و آرزوی داشتن سالی سرشار از صلح، آرامش و دوستی در جهان، اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران به سبب موقعیت ممتاز ژئوپولتیک، تمدن کهن با داشتن تاریخ هزار ساله و فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی و داشتن نظام سیاسی مستقل با اتکا به مردم خود و همچنین در اختیار داشتن منابع غنی دارای نقش مستقل در نظام جهانی است و برای ایفای نقش یک قدرت منطقه ای مستقل و با ثبات در مناسبات بین المللی است.

وی افزود: در مقابل نظام صلح جو و مستقل جمهوری اسلامی ایران، برخی قدرت های جهانی که نظام تک قطبی را می بینند و حرکت به سمت یک نظام استقلال یک کشور مستقل را نمی پذیرند، تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای غربی با جنگ ترکیبی به دنبال انقلاب رنگی در ایران بودند

کشورهای غربی با جنگ ترکیبی به دنبال انقلاب رنگی در ایران بودند