مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:352023-01-17اقتصادي

تدوین پیش نویس طرح پایدارسازی دشت قزوین


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تدوین پیش نویس طرح پایدارسازی دشت قزوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد حسین عطایی صبح امروز در نشست وبینار جلسه قرارگاه مرکزی صدور اسناد و حفظ اراضی کشاورزی که با حضور سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی همراه بود، گفت: پیش نویس طرح پایدارسازی دشت قزوین تدوین شده و پس از هماهنگی با استاندار قزوین مصوب و اجرایی می شود.

وی افزود: برای پیشبرد اجرای طرح پایدارسازی دشت قزوین نیازمند همگرایی دستگاه های مختلف است که برای این مهم نیاز به حمایت گسترده وزارت جهاد کشاورزی داریم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: موضوع یکپارچه سازی اراضی کشاورزی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای آن مدیر پروژه تعیین شده تا بتواند متمرکز در حوزه مربوطه فعالیت کند.

عطایی اضافه کرد: بلافاصله پس از تاکیدات وزیر جهاد کشاورزی در سفر اخیر به استان قزوین برای یکپارچه سازی اراضی کشاورزی در روستای حاجی تپه آبیک سریعا نشست با روستاییان برای یکپارچه کردن اراضی کشاورزی بر اساس چاه های آبیاری تشکیل شد.

وی گفت: از یک هزار و 101 پلاک مشمول رفع تداخل اراضی در استان تاکنون کار کارشناسی 478 پلاک به پایان رسیده و هم اکنون جز استان های برتر کشور هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین پیش نویس طرح پایدارسازی دشت قزوین

تدوین پیش نویس طرح پایدارسازی دشت قزوین