مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 10:052023-01-17سياسي

فعالیت مشاوران املاک فاقد مجوز در زنجان لغو می شود


عمده دلایل افزایش پرونده های حقوقی در محاکم زنجان ناشی از اقدامات غیرقانونی و خارج از مقررات مشاوران املاک است.

- ایسنا/زنجان رییس کل دادگستری زنجان گفت: عمده دلایل افزایش پرونده های حقوقی در محاکم زنجان ناشی از اقدامات غیرقانونی و خارج از مقررات مشاوران املاک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی شامگاه دیروز (26 دی ماه) در جلسه بررسی قراردادهای مشارکت در ساخت و پیش فروش ساختمان در زنجان، اظهار کرد: امروز با پدیده ای در جامعه مواجه هستیم و آن موضوع گرانی است که مردم را به زحمت انداخته است، به خصوص گرانی املاک که نسبت به سال قبل تقریبا سه برابر افزایش قیمت داشته و البته این افزایش قیمت کشوری بوده و زنجان هم از این امر مستثنی نیست.

وی با بیان اینکه برخی این افزایش قیمت ها ناشی از بی تدبیری و عدم انجام وظایف و تکالیف مسئولان نظارتی است، افزود: همه باید مراقب باشیم تا افزایش قیمت ها حبابی نباشد؛ استان زنجان نسبت به استان های هم تراز و با جمعیت تقریبا برابر با افزایش قابل توجهی مواجه است.

چرا زنجان متفاوت با سایر استان ها است؟ چرا آن استانه ا توانستند قیمت ها را در حوزه های مختلف از جمله املاک کنترل کنند اما در زنجان این اتفاق نیفتاد که این امر را ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مشاوران املاک فاقد مجوز در زنجان لغو می شود

فعالیت مشاوران املاک فاقد مجوز در زنجان لغو می شود