مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 09:452023-01-17بين الملل

السودانی به نماینده بایدن: نیروهای ما توان مبارزه با تروریسم را دارند


نخست وزیر عراق در دیدار با نماینده رییس جمهور آمریکا بر قدرت نیروهای این کشور در مبارزه با تروریسم و تثبیت ثبات عراق تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزار فارس، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق و برت مک گرک هماهنگ کننده کاخ سفید در امور خاورمیانه و شمال آفریقا و نماینده جو بایدن رییس جمهور آمریکا با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

بنابر گزارش شامگاه دوشنبه خبرگزاری رسمی عراق (واع )، دو طرف در این دیدار روابط عراق و آمریکا و راه های تقویت و توسعه آن در  تمام زمینه ها را در راستای منافع مردم عراق و آمریکا مورد بحث و بررسی قرار دادند.

طبق این گزارش، نخست وزیر عراق در گفت وگو با فرستاده بایدن تأکید کرد که دولت این کشور در راستای تأمین منافع مردم عراق قصد گشودن افق های جدید همکاری با کشورهای دوست و برادر را دارد.

محمد شیاع السودانی همچنین در این دیدار بر توان نیروهای امنیتی عراق در مبارزه با تروریسم و تثبیت ثباتی که به یُمن جانفشانی های بزرگ در خاک عراق محقق شده، تأکید کرد.

 در مقابل، فرستاده بایدن ادعا کرد که آمریکا از دولت کنونی عراق حمایت می کند و به مشاوره دهی به نیروهای عراقی در مبارزه با داعش ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

السودانی به نماینده بایدن: نیروهای ما توان مبارزه با تروریسم را دارند

السودانی به نماینده بایدن: نیروهای ما توان مبارزه با تروریسم را دارند