مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 09:362023-01-17سياسي

اولین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی صافی گلپایگانی(ره) در قم برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام ابوالحسن معنوی رییس ستاد بزرگداشت اولین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی صافی گلپایگانی(ره) اظهار کرد: مراسم اولین سالگرد ارتحال مرجع بصیر حضرت  آیت الله صافی گلپایگانی(ره) روز  پنجشنبه 29 دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسن عسکری (ع) قم برگزار می شود.

وی افزود: مراسم ویژه بانوان هم روز پنجشنبه 29 دی ماه ساعت 15 تا 16:30 در مسجد الغدیر قم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام معنوی تصریح کرد: مراسم دیگری هم 6 بهمن ماه ساعت 9 تا 11 صبح در عتبه حسینی (ع) در کربلای معلی در محل دفن ایشان برگزار می شود.

رییس ستاد بزرگداشت اولین سالگرد ارتحال مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی(ره)  گفت: این مراسم در قم با سخنرانی آیت الله اعرافی و با حضور علما، فضلا و طلاب حوزه های علمیه، مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

وی با بیان گوشه ای از امتیازات و ابعاد زندگی پربار آن مرحوم، درجات والای علمی، تألیف بیش از 120 جلد کتاب به زبان های فارسی و عربی، 80 سال تمرکز بر پاسخگویی به سئوالات و شبهات دینی، خدمات اجتماعی نظیر ساخت مساجد و دارالایتام ، تهیه 12 هزار جهیزیه برای نیازمندان، ساخت خانه های عالم و لوله کشی آب در روستاها را از جمله این خدمات عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی صافی گلپایگانی(ره) در قم برگزار می شود

اولین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی صافی گلپایگانی(ره) در قم برگزار می شود