مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 09:252023-01-17اجتماعي

زنان در معرض «خشونت» چگونه می توانند مهمان «خانه امن» شوند؟


سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر ضرورت حمایت اجتماعی و توانمندسازی زنان و دخترانی که در معرض آسیب و خشونت قرار دارند، - زنان در معرض خشونت چگونه می توانند مهمان خانه امن شوند؟ سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر ضرورت حمایت اجتماعی و توانمندسازی زنان و دخترانی که در معرض آسیب و خشونت قرار دارند، فعالیت خانه های امن، مراکز سلامت و خانه تلاش را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا حیدرهایی سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور همزمان با گرامیداشت هفته مقام زن با تاکید بر ضرورت حمایت اجتماعی و توانمندسازی زنان و دخترانی که در معرض آسیب و خشونت قرار دارند، گفت: سازمان بهزیستی کشور با راه اندازی خانه امن(20 خانه غیردولتی، 8 خانه دولتی و 5 مرکز کار با مرتکب خشونت)، مراکز سلامت(22 مرکز روزانه و 30 مرکز شبانه روزی) و خانه تلاش(14 مرکز روزانه و 27 مرکز شبانه روزی) در این مسیر گام برداشته است.

افزایش تماس مردم با خط 123 در پاندمی کرونا سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، عنوان کرد: از شروع پاندمی کرونا تماس های مردم با خط 123 درخصوص خشونت های خانگی فراوانی پیدا کرد که علل پیش بینی شده در این خصوص عبارت از افزایش آگاهی مردم از خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان در معرض «خشونت» چگونه می توانند مهمان «خانه امن» شوند؟

زنان در معرض «خشونت» چگونه می توانند مهمان «خانه امن» شوند؟