مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 09:202023-01-17سياسي

103 مصوبه برای توسعه، پیشرفت و آبادانی شهرستان نقده به تصویب رسید


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به سفر یک روزه به شهرستان نقده گفت: در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با محوریت این شهرستان برگزار شد، - ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به سفر یک روزه به شهرستان نقده گفت: در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با محوریت این شهرستان برگزار شد، 103 مصوبه برای توسعه و آبادانی این منطقه به تصویب رسید که در دوره های زمانی مختلف اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان در جلسه شورای برنامه ریزی آذربایجان غربی که در شهرستان نقده تشکیل شد و تا بامداد روز سه شنبه ادامه داشت، افزود: از این تعداد، 81 مصوبه در حوزه عمرانی و 22 مصوبه نیز در حوزه اقتصادی است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای کامل مصوبات سفر رییس جمهور تکلیف قانونی است، اظهار کرد: مصوبات سفر آیت الله رییسی به آذربایجان غربی لازم الاجرا بوده و مدیران باید در اجرای آنها تمام تلاش خود را به کار گیرند؛ چراکه سفر بعدی رییس جمهور به استان زمانی خواهد بود که این مصوبات اجرایی شده باشد.

استاندار آذربایجان غربی مدیریت زمان در اجرای طرح ها را نیز ضروری دانسته و اضافه کرد: فرصت سوزی مدیران در اجرای پروژه ها قابل قبول نیست، چرا که هزینه های گزافی به طرح ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

103 مصوبه برای توسعه، پیشرفت و آبادانی شهرستان نقده به تصویب رسید

103 مصوبه برای توسعه، پیشرفت و آبادانی شهرستان نقده به تصویب رسید