مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 07:562023-01-17بين الملل

السودانی بر توانایی نیروهای امنیتی برای مقابله با تروریسم تاکید کرد


نخست وزیر عراق در دیدار فرستاده رییس جمهوری آمریکا بر توانایی نیروهای امنیتی عراق در مقابله با تروریسم و تثبیت ثبات در کشور تاکید کرد.

- نخست وزیر عراق در دیدار فرستاده رییس جمهوری آمریکا بر توانایی نیروهای امنیتی عراق در مقابله با تروریسم و تثبیت ثبات در کشور تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق امروز میزبان برت مک گورک، هماهنگ کننده کاخ سفید در امور خاورمیانه و شمال آفریقا و فرستاده جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا بود.

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری عراق، در این دیدار روابط عراق و آمریکا و راه های تقویت آن در سطوح و زمینه های مختلف بررسی شد.

نخست وزیر عراق بر رویکرد دولت در ایجاد چشم اندازهای همکاری با کشورهای دوست و برادر در راستای تامین منافع ملت عراق تاکید کرد.

وی بر توانایی نیروهای امنیتی عراق در مقابله با تروریسم و تثبیت ثبات محقق شده به لطف فداکاری های بزرگی که در سرزمین عراق صورت گرفت، تاکید کرد.

از طرفی دیگر مک گورک، بر حمایت کشورش از موفقیت دولت کنونی عراق و تداوم مشورت آمریکا به نیروهای عراقی در جنگ علیه داعش تاکید کرد.

وی مجددا بر پایبندی آمریکا به توافقنامه چارچوب استراتژیک و حمایت از اصلاحات دولت عراق در زمینه انرژی، زیرساخت و مقابله با تغییرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

السودانی بر توانایی نیروهای امنیتی برای مقابله با تروریسم تاکید کرد

السودانی بر توانایی نیروهای امنیتی برای مقابله با تروریسم تاکید کرد