مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 22:002023-01-16سياسي

پژواک یک جشنواره ملی است، اما پتانسیل رفتن به سمت جهانی شدن را دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در همین زمینه «علیرضا مقصودی» مدیر شبکه رادیویی جوان درباره تاثیر برگزاری جشنواره های رادیویی بر ارتقاء سطح برنامه سازی گفت: - دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک با هدف شناسایی و معرفی استعداد های حوزه مستند، اردیبهشت 1402 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در همین زمینه علیرضا مقصودی مدیر شبکه رادیویی جوان درباره تاثیر برگزاری جشنواره های رادیویی بر ارتقاء سطح برنامه سازی گفت: با برگزاری جشنواره های مستند، دانش عمومی در حوزه مستند در اختیار همه قرار می گیرد و همین امر باعث ارتقای سطح برنامه سازی می شود.

مستندسازان هم به صورت مقایسه ای و با شنیدن مستند های دیگر بر دانش خود می افزایند و هم در کارگاه هایی که در کنار جشنواره ها برگزار می شود می توانند سطح کیفی خود را ارتقا دهند.

* هر شبکه رادیویی باید مستند را وارد جدول پخش اجرایی خود کند وی افزود:، اما نکته اصلی این است که صرف جشنواره برگزار کردن به خودی خود باعث رشد نمی شود و خود شبکه های رادیویی نیز باید در بطن مسیر رشد قرار بگیرند.

هر شبکه ای باید مستند را وارد جدول پخش اجرایی خود کند.

شبکه رادیویی جوان با ساخت مستند هایی مثل یک پرونده یک روایت ، جوونی که شما باشی ، آرایشگرد و مستند های مناسبی دیگر توانسته ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژواک یک جشنواره ملی است، اما پتانسیل رفتن به سمت جهانی شدن را دارد

پژواک یک جشنواره ملی است، اما پتانسیل رفتن به سمت جهانی شدن را دارد