مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 21:402023-01-16سياسي

برخورد با مسئولانی که در نظارت بر مشاورین املاک کوتاهی کنند


تشکیل پرونده برای مسئولانی که  مرتکب ترک فعل در حوزه نظارت بر مشاورین املاک می شوند خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز عباسی روز دوشنبه در جلسه بررسی قراردادهای مشارکت در ساخت و پیش فروش ساختمان گفت:بخشی از نابسامانیهای امروز بازار املاک در زنجان به کم لطفی مسئولانی که به وظیفه قانونی خود مبنی بر نظارت و عدم اعمال قانون با بنگاه هایی که به ضوابط مقررات عمل نکردند، برمی شود.

وی افزود: از امروز به عنوان مدعی العموم به سراغ مسئولانی که در امر نظارت بر بنگاهها کوتاهی می کنند بدون هیچ اغماضی اعمال قانون خواهیم رفت .

دادستان زنجان موضوع بعدی و مهم دیگری که دادستانی به جد پیگیر هست بحث صدور بی جهت و بدون انجام نیاز سنجی مجوزبه مشاورین املاک بیان کرد و گفت : برابر تبصره 2 ماده 49 که صراحتا گفته بر اساس نیاز مجوز داده شود بایستی مجوز صادر شود .

عباسی با تاکید بر اینکه مسکن ملی قابل خرید و فر ش نیست اظهار کرد :در مکاتبه ای به اداره کل مسکن و شهرسازی استان به این مقو له اشاره شده تا اقدامات جدی در این خصوص انجام دهد وی به ممنوعیت خرید و فروش املاک زراعی به قصد تغییر کاربری و ساخت مسکن اشاره کرد و گفت کسانی که زمینه تغییر کاربری غیر مجاز اراضی زراعی را به مسکونی فراهم می کنند به عنوان معاون در در جرم تحت تعقیب قرار خواهند گرفت براب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با مسئولانی که در نظارت بر مشاورین املاک کوتاهی کنند

برخورد با مسئولانی که در نظارت بر مشاورین املاک کوتاهی کنند