مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 19:552023-01-16اقتصادي

علت مسمومیت دانش آموزان اردبیلی مشخص شد/ افزایش شمار مصدومان


علت اصلی مسمومیت دانش آموزان، معلمان و کادر اجرایی دبیرستان فرزانگان اردبیل، نشت گاز مونوکسید کربن از موتورخانه مرکزی مجموعه است.

- سیدمحمد اعتماد اعجازی شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اردبیل اظهار کرد: ظهر امروز ساعت 11:30 دقیقه از دبیرستان دخترانه فرزانگان اردبیل به مرکز فوریت های پزشکی اورژانس اردبیل گزارشی مبنی بر سردرد، ضعف جسمانی، خستگی شدید، حالت تهوع و استفراغ تعداد قابل توجهی از دانش آموزان، معلمان و کادر اجرایی مدرسه گزارش شد.

وی افزود: باتوجه به فصل زمستان و علائم موجود اعلامی در تعداد زیادی از افراد، موضوع به شکل قطعی مسمومیت ناشی از منواکسید کربن تلقی شده و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 7 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: در طی مدت زمان بیش از یک ساعته تکنسین های اورژانس اردبیل در محل حادثه، تعداد افراد مسموم شده بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن از 30 نفر نهایتا به 61 نفر افزایش پیدا کرده و برای تمامی مصدومان در محل حادثه اقدامات اولیه پزشکی پیش بیمارستانی انجام شد.

اعجازی گفت: نهایتا 61 دانش آموز، معلم و کادر دبیرستان دخترانه فرزانگان اردبیل که دچار مسمومیت نشت گاز مونوکسید کربن از موتورخانه مدرسه شده بودند که 58 نفر برای ادامه اقدامات بیشتر به مراکز درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت مسمومیت دانش آموزان اردبیلی مشخص شد/ افزایش شمار مصدومان

علت مسمومیت دانش آموزان اردبیلی مشخص شد/ افزایش شمار مصدومان