مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 19:002023-01-16سياسي

برپایی نمایشگاه معکوس برای ارتباط صنایع خوزستان با فناوران


رییس پارک علم و فناوری خوزستان از برپایی نمایشگاه معکوس با هدف مطرح کردن مسائل و مشکلات صنایع استان با حضور فناوران خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس پارک علم و فناوری خوزستان از برپایی نمایشگاه معکوس با هدف مطرح کردن مسائل و مشکلات صنایع استان با حضور فناوران خبر داد.

دکتر محمد راضی جلالی در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خوزستان که امروز (26 دی ماه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیست و سومین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خوزستان، امروز کار خود را با حضور 30 سازمان مختلف و بیش از 20 شرکت دانش بنیان آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مجموعه های مختلف در صنایع متفاوت از نفت و پتروشیمی، تا کشاورزی، نیشکر و سایر مجموعه ها، برنامه های خوبی در این نمایشگاه پیش بینی کرده اند.

رییس پارک علم و فناوری خوزستان بیان کرد: در ارتباط با نوجوانان و دانش آموزان نیز برنامه هایی توسط کانون نجوم، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش و کانون رباتیک در نظر گرفته شده است.

راضی جلالی افزود: در دل این نمایشگاه یک نمایشگاه معکوس نیز برگزار می شود و در جریان آن، سازمان ها و دستگاه های اجرایی نیاز فناورانه خود را در حضور شرکت های دانش بنیان مرتبط با شرکت ها مطرح می کنند که این می تواند زمینه ساز ارتباط بیشتر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه معکوس برای ارتباط صنایع خوزستان با فناوران

برپایی نمایشگاه معکوس برای ارتباط صنایع خوزستان با فناوران