مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 17:002023-01-16سياسي

نشست حقوقی بررسی مشکلات ساختمان های ناایمن تهران برگزار شد


نشست حقوقی بررسی مشکلات ساختمان های ناایمن شهر تهران، با حضور معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور، عضو و رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران، - معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، رییس مرکز حقوقی، رییس سازمان پیشگیری و مدیریت شهر تهران، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران و مدیران حقوقی مناطق 22گانه پایتخت به میزبانی منطقه8 برگزار شد.

علیرضا جاوید در این نشست تخصصی گفت: رییس اداره حقوقی یکی از استراتژیک ترین پست های مناطق است که با همت همکاران حقوقی بسیاری از چالش ها، که شهرداری تهران با آن مواجه است قبل از وقوع جرم پیشگیری و مدیریت خواهد شد.

  در این نشست مدیران ارشد شهری و حقوقی مناطق 22 گانه ضمن بررسی موضوعات تخصصی و چالش های پیش رو و نقاط قوت و ضعف پرداختند و در ادامه معاون هماهنگی امور مناطق اشاره کرد ؛ اگر در قراردادها ابعاد موضوع پایش شود و با نگاه به آینده و آینده پژوهانه به موضوع پرداخته شود همکاران ما در کمیسیون های ماده 38 ،100، 77 با چالش های کمتری مواجه خواهند شد.

   جاوید تصریح کرد: با حضور مدیران حقوقی هوشمند و مسلط به قوانین در زمان عقد قراردادها در مناطق22گانه و سازمان ها و شرکت ها و معاونت ها؛ خسارت های ناشی از قرادادها کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست حقوقی بررسی مشکلات ساختمان های ناایمن تهران برگزار شد

نشست حقوقی بررسی مشکلات ساختمان های ناایمن تهران برگزار شد