مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 16:252023-01-16فرهنگي

ثبت نام 1900 نفر از اصحاب رسانه برای دریافت وام خرید کالا


بنابر اعلام سامانه جامع رسانه های کشور، تاکنون و در شرایطی که 5 روز تا پایان مهلت مقرر باقی است، 1905 نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه سراسر کشور نسبت به ثبت درخواست خود برای دریافت وام خرید کالای ایرانی اقدام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس طبق تفاهم نامه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت در خصوص اعطای وام خرید کالای ایرانی به اصحاب رسانه؛ خبرنگاران، صاحبان امتیاز و مدیران مسوول رسانه ها می توانند با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه جامع رسانه های کشور (بخش خبرنگاران/ درخواست های روزنامه نگاری) نسبت به ثبت درخواست برای بهره مندی از این تسهیلات اقدام کنند.

خبرنگارانی که در سامانه جامع رسانه های کشور دارای پرونده خبرنگاری تایید و بروزرسانی شده در 6 ماه اخیر هستند؛ تا پایان دی ماه فرصت دارند درخواست خود را ثبت کنند.

*ثبت نام 1900 نفر از اصحاب رسانه از مجموع 1905 متقاضی که تاکنون برای دریافت وام خرید کالا ثبت نام کرده اند، استان های تهران، آذربایجان شرقی و لرستان به ترتیب با 811، 86 و 85 متقاضی، بیشترین و استان های چهارمحال و بختیاری، سمنان و خراسان جنوبی با 9، 9 و 5 متقاضی، کمترین تعداد متقاضیان دریافت وام خرید کالا را به خود اختصاص داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 1900 نفر از اصحاب رسانه برای دریافت وام خرید کالا

ثبت نام 1900 نفر از اصحاب رسانه برای دریافت وام خرید کالا