مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 14:502023-01-16سياسي

120 روستای آذربایجان غربی به شبکه سراسری گاز متصل می شوند


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به مناطق روستایی، گفت: 120 روستای این استان در دهه فجر امسال به شبکه سراسری گاز متصل می شوند.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به مناطق روستایی، گفت: 120 روستای این استان در دهه فجر امسال به شبکه سراسری گاز متصل می شوند.

محمدصادق معتمدیان امروز 26 دیماه در ادامه بیست و یکمین سفر شهرستانی خود، در جمع مردم روستای گل شهرستان نقده افزود: طرح های محرومیت زدایی در روستاها با تلاش دولت سیزدهم، شتاب بیشتری گرفته است.

وی همچنین با اعلام اینکه تمام جمعیت روستایی آذربایجان غربی تحت پوشش مراکز بهداشتی قرار دارند، یادآور شد: اینکه همه روستاهای بالای 20 خانوار آذربایجان غربی و حتی برخی روستاهای کمتر از 20 خانوار نیز از نعمت برق بهره مند هستند، نشان از توجه نظام اسلامی به روستاها است.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه دولت به دنبال تثبیت جمعیت روستایی است، اضافه کرد: با ایجاد زیرساخت های لازم، زمینه ماندگاری مردم در روستاها فراهم شده و مانع از مهاجرت آنان خواهیم شد.

وی همچنین افزود: دولت سیزدهم در شرایط تحریم های ظالمانه از هیچ تلاشی برای ارائه خدمات به مناطق مرزی، محروم، دور افتاده و حتی روستاهای کم جمعیت دریغ نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 روستای آذربایجان غربی به شبکه سراسری گاز متصل می شوند

120 روستای آذربایجان غربی به شبکه سراسری گاز متصل می شوند