مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 14:002023-01-16حوادث

دستگیری اعضای باند آدم ربایی در اراک


فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای باند آدم ربایی در اراک خبر داد و گفت: این افراد اقدام به ربودن یک طلافروش کرده بودند که در اراک، - قم و شهریار دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار هادی رفیعی کیا با اشاره به اینکه در اوایل آذر ماه سال جاری خانمی به پلیس آگاهی استان مرکزی مراجعه و اذعان داشت همسرش ناپدید شده است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

سردار رفیعی کیا افزود: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال ربوده شدن فرد ناپدید شده به دلایل شخصی، پرونده ای تشکیل و گروهی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان مرکزی بررسی موضوع را شروع کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که فرد ربوده شده طلا فروش است و احتمال ربوده شدن آن از سوی مأموران پلیس قطعی و بررسی های میدانی برای شناسایی فرد یا افراد آدم ربا شروع شد.

وی با اشاره به سرعت عمل پلیس و رهایی فرد ربوده شده از چنگال افراد آدم ربا و ناکامی سارقان از سرقت طلا عنوان کرد: موضوع دستگیری اعضای باند با توجه به اینکه آدم رباها بعد از آزادی گروگان متواری شدند در دست بررسی و پیگیری کارآگاهان قرار گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند آدم ربایی در اراک

دستگیری اعضای باند آدم ربایی در اراک