مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 13:452023-01-16سياسي

مهلت ثبت نام در جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی تمدید شد


اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: مهلت ثبت نام در جشنواره دانشجویی، قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی تا 30 دی ماه 1401 تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، طبق اعلام اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان مبنی درخواست دانشجویان برای تمدید مهلت ثبت نام و با توجه به هماهنگی های به عمل آمده، مهلت ثبت نام در جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی تا 30 دی ماه 1401 تمدید شد.

جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی با هدف شناخت استعدادها و توانایی های دانشجویان در زمینه های فرهنگی و هنری و بسترسازی جهت رشد و بالندگی آن ها، کشف و شکوفا سازی خلاقیت دانشجویی و افزایش شناخت دانشجویان نسبت به بنیان های فکری، فرهنگی و اعتقادی، تقویت و توسعه فضای معنوی و قرآنی در مراکز جهت الگودهی به سایر دانشجویان، زمینه سازی مناسب جهت تأثیرگذاری فعالیت های گروهی دانشجویی در رشد روابط اجتماعی و گروهی، ایجاد روحیه نشاط و امید در بین دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می شود.

زمینه سازی برای پرورش ابعاد شخصیتی فردی و اجتماعی دانشجویان شاهد و ایثارگر، ترویج فرهنگ معنوی قرآنی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انعکاس از طریق فضای مجازی، ترویج فرهنگ هنری دانشجویان شاهد و ایثارگر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام در جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی تمدید شد

مهلت ثبت نام در جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی تمدید شد