مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 12:552023-01-16اقتصادي

ارسال الکترونیکی گذرنامه های مرسولات هوایی


سرپرست مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور از توافق با هواپیمایی ایران ایر در راستای ارسال الکترونیکی گذرنامه های مرسولات هوایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشست مشترک پست و شرکت هواپیمایی ایران ایر، دو طرف بر ارسال الکترونیکی گذرنامه ی مرسولات پستی تهران که از طریق هوایی به سایر استان ها رهسپار می شوند، توافق کردند.

سرپرست مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور با بیان اینکه در این طرح گذرنامه های الکترونیکی جایگزین ثبت های فیزیکی می شود، گفت: این امر در سرعت بخشی به فرایندهای اجرایی تحویل مرسولات، افزایش دقت، کاهش خطاهای احتمالی و همچنین در تسهیل روند تهیه صورتحساب های مالی و کنترل هزینه های هر دو شرکت تاثیر بسزایی دارد.

وی با اشاره به مزایای ارسال الکترونیکی گذرنامه ی مرسولات پستی مبنی بر صرفه جویی در وقت و هزینه ، افزود: با هماهنگی اداره کل مهندسی عملیات و امور پیمانکاران پستی، در آینده ی نزدیک این طرح در دیگر شهرهای کشور نیز اجرا خواهد شد.

طبق اعلام شرکت ملی پست، پیشقدم خاطرنشان کرد: شرکت هواپیمایی ایران ایر نخستین شرکت هوایی در این توافق است و در صورت موفقیت آمیز بودن و رضایت طرفین از طرح، با سایر ایرلاین ها نیز در این خصوص رایزنی خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال الکترونیکی گذرنامه های مرسولات هوایی

ارسال الکترونیکی گذرنامه های مرسولات هوایی