مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 12:502023-01-16سياسي

سوگ سروده های شاعران برای «حاج قاسم» در سوریه


شاعران ایرانی در سوریه در وصف شهدای مقاومت و حاج قاسم سلیمانی شعرخوانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، فعالان فرهنگی-هنری فلسطینی در مرکز فرهنگی هنری شهید هنرمند فلسطینی ناجی العلی در دمشق میزبان شاعران و هنرمندان ایرانی شدند.

به مناسبت سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان، جبهه مردمی آزادسازی فلسطین (الجبهه الشعبیه لتحریر فلسطین) در سوریه، اتحادیه نویسندگان و روزنامه نگاران فلسطینی و انجمن دوستی ایران و فلسطین با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی طی همایشی در اردوگاه شهداء فلسطینیان (مخیم الشهداء) در دمشق میزبان شاعران کشورمان شدند.

در این همایش که به میزبانی مرکز فرهنگی اردوگاه شهدا و همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد، فادی عیسی از فلسطین، محمود حامد از فلسطین، علی رنو از سوریه، ماجد منابی از ایران و جلیل حزباوی از ایران حضور داشتند و در وصف فلسطین و شهدای راه قدس و مقاومت و همچنین سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی شعر را سرودند.

همایش شعر سیبقی خالدا (زنده خواهد ماند) که به میزبانی گروه های فرهنگی فلسطینی در اردوگاه شهدا برگزار شد، به اذعان فعالان فرهنگی این اردوگاه، بعد از افتتاح این مرکز با اولین حضور شاعران و فعالان فرهنگی ایران روبه رو بود و فعالان فرهنگی فلسطینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگ سروده های شاعران برای «حاج قاسم» در سوریه

سوگ سروده های شاعران برای «حاج قاسم» در سوریه