مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 11:352023-01-16اجتماعي

عملیات ردیابی زنده گیری گرگ ها در منطقه ناژوان اصفهان ادامه دارد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: عملیات ردیابی برای زنده گیری چند قلاده گرگ در پارک جنگلی ناژوان اصفهان ادامه دارد، عوامل شهرداری و مدیریت ناژوان و آتش نشانی با محوریت محیط زیست بازدید فنی از این منطقه را انجام داده اند.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: خشکسالی، کم آبی و خشک شدن رودخانه زاینده رود تبعات مستقیم و غیرمستقیمی دارد که یکی از اثرات آن در عرصه محیط زیست است که گونه های گیاهی و جانوری تحت تأثیر قرار می گیرد و اکوسیستم منطقه برهم می ریزد.

وی با اشاره به اینکه با خشکسالی و کم آبی تنوع گیاهی و جانوری دچار تهدید می شود، افزود: در تابستان امسال 2 میلیارد تومان اعتبار برای تأمین آب و علوفه در عرصه های محیط زیست استان اختصاص پیدا کرد، چرا که چشمه ها، علف خوارها و گوشت خواران تحت تأثیر قرار گرفته و علفزارها خشک شده بودند.

شیشه فروش با بیان اینکه خشکی رودخانه مشکلات زیست محیطی را ایجاد کرده و سبب افزایش کانون های گرد و غبار شده است، گفت: خزان را در تابستان در فضای سبز زاینده رود تجربه کردیم و امروز گزارشی از ورود بعضی از حیوانات به مناطق شهری داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ردیابی زنده گیری گرگ ها در منطقه ناژوان اصفهان ادامه دارد

عملیات ردیابی زنده گیری گرگ ها در منطقه ناژوان اصفهان ادامه دارد