مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 11:202023-01-16فرهنگي

نسل جوان با موسیقی سنتی بیگانه اند


مسئول واحد موسیقی حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: علاقه نسل جوان به موسیقی سنتی کمتر شده است.

- داریوش علیزاده در گفت وگو با ایسنا افزود: نسل جوان هیچ اطلاعی از موسیقی سنتی ندارند و به نوعی با موسیقی سنتی بیگانه هستند.

نسل جوان علاقه مند به موسیقی هستند اما به دلیل نا آگاهی با موسیقی سنتی میزان علاقه و مقبولیت این سبک از موسیقی در بین نوجوانان و جوانان کمتر است.

وی بااشاره به اینکه موسیقی جزو هنرهایی است که اغلب مردم به آن علاقه مند هستند، تصریح کرد: بخاطر این علاقه نیز موسیقی در سطح جهان گسترده شده ودر هر کشور می توان گفت هزاران موسیقی وجود دارد.

علیزاده با اشاره به اینکه ایران نیز از گذشته درحوزه موسیقی صاحب یک سبک و هنر است، خاطرنشان کرد: یکی از نشانه های تمدن ، وجود هنر وفرهنگ در آن کشور است و موسیقی نیز شاخه ای از هنر است.

مسئول واحد موسیقی حوزه هنری آذربایجان غربی با تاکید به اینکه موسیقی شناسنامه فرهنگی ایران است، اظهار کرد: ایران به دلیل تمدن کهن و موسیقی های متنوع که در بین اقوام خود دارد یکی از صادرکنندگان موسیقی به دنیا است.

مسئول واحد موسیقی حوزه هنری آذربایجان غربی با تاکید به اینکه بحث تبلیغات در این حوزه بیار مهم است، اظهار کرد: نسل جدید هر موسیقی را بیشتر بشنود چه در فضای مجازی چه در رسانه ای دیداری برایش جذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل جوان با موسیقی سنتی بیگانه اند

نسل جوان با موسیقی سنتی بیگانه اند