مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 11:202023-01-16سياسي

30 بهمن ماه؛ آخرین مهلت ارسال مقالات به کنگره طب تولید مثل یزد


دبیر اجرایی دهمین کنگره بین المللی طب تولیدمثل یزد اعلام کرد: محققان، متخصصان، پژوهشگران و دانشجویان می توانند مقالات و پوستر را تا پایان بهمن ماه به دبیرخانه دهمین کنگره بین المللی و جشنواره دانشجویی طب تولید مثل و پنجمین کنگره ژنتیک تولید مثل ارسال کنند.

- ایسنا/یزد دبیر اجرایی دهمین کنگره بین المللی طب تولیدمثل یزد اعلام کرد: محققان، متخصصان، پژوهشگران و دانشجویان می توانند مقالات و پوستر را تا پایان بهمن ماه به دبیرخانه دهمین کنگره بین المللی و جشنواره دانشجویی طب تولید مثل و پنجمین کنگره ژنتیک تولید مثل ارسال کنند.

دکتر علی محمد عبدلی در این رابطه اظهار کرد: مبادله تازه ترین پژوهش ها و دستاوردهای علمی و تخصصی برای فرزندآوری زوج های نابارور و حمایت مالی و معنوی از آن ها، گسترش علوم و تجارب جدید در زمینه ناباروری، معرفی دستاوردهای 40 سال پژوهش، آموزش و درمان در مرکز تحقیقاتی درمانی ناباروری یزد و بهره برداری از روش های جدید درمان ناباروری از اهداف برگزاری کنگره بین المللی طب تولید مثل است.

وی با اشاره به محورهای کنگره ادامه داد: مباحث تولید مثل و مسائل روز تولید مثل از جمله، آندرولوژی، ارولوژی، رشته های مرتبط با طب تولید مثل، سقط مکرر و سایر موارد در این کنگره مطرح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 بهمن ماه؛ آخرین مهلت ارسال مقالات به کنگره طب تولید مثل یزد

30 بهمن ماه؛ آخرین مهلت ارسال مقالات به کنگره طب تولید مثل یزد