مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 11:102023-01-16ورزشي

2500 میلیارد تومان برای تامین آب شرب عشایر مصوب شد


رییس فراکسیون عشایری مجلس شورای اسلامی گفت: امسال در قانون بودجه تصمیمات خوبی در حوزه رفع مشکلات عشایر اتخاذ شد که یکی از انها مصوبه مبلغ دو هزارو 500 میلیارد تومان برای تامین اب شرب عشایر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس علی کریمی در نخستین همایش شبانان و گله داران عشایر و گرامیداشت شهدای عشایر گلستان در باشگاه فرهنگیان اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی به موضوعات و مشکلات حوزه عشایر بسیار حساس بوده و تلاش دارد تا بتواند این موضوعات و مشکلات را حل نماید.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امسال در قانون بودجه تصمیمات خوبی در حوزه مشکلات عشایر اتخاذ شد که با تخصیص اعتبار شاهد رفع چشمگیر این مشکلات خواهیم بود .

رییس فراکسیون عشایر مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امسال در حوزه ایل راه ها بیش از هزار میلیارد تومان و در حوزه تامین اب شرب عشایر دو هزارو 500 مصوب شده تا به صورت جدی پیگیر تخصیص این اعتبارات هستیم.

وی ادامه داد: با حذف ارز ترجیحی فشار بسیار سنگینی بر گرده تولیدگران وارد شد و دامداران و عشایر که از تولید کنندگان واقعی کشور بودند متحمل مشکلات زیادی شدند.

کریمی گفت: اگر معتقدیم که نسخه شفابخش مشکلات اقتصادی کشور، اقتصاد مقاومتی بوده، عشایر سربازان مقدم اقتصاد مقاومتی هستند ودر کنار تولید و کارافرینی از مرزهای کشور اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 میلیارد تومان برای تامین آب شرب عشایر مصوب شد

2500 میلیارد تومان برای تامین آب شرب عشایر مصوب شد