مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 11:102023-01-16فرهنگي

«سنت عمر» بهترین فیلم پالم اسپرینگز شد


سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم «پالم اسپرینگز» آمریکا با اعلام برندگان هیات داوران فیپرشی و دیگر برگزیدگان به کار خود پایان داد.

- سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم پالم اسپرینگز آمریکا با اعلام برندگان هیات داوران فیپرشی و دیگر برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره بین المللی فیلم پالم اسپرینگز برندگان سی و چهارمین دوره خود را اعلام کرد و فیلم سنت عمر به کارگردانی آلیس دیوپ که نماینده سینمای فرانسه در اسکار 2023 است، جایزه فیلم خارجی را از هیات داوران انجمن بین المللی منتقدان فیلم (فیپرشی) دریافت کرد.

سنت عمر که به جمع 15 نامزد اولیه شاخه بهترین فیلم بین المللی اسکار 2023 راه یافته است، بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده و درباره رمان نویسی جوان است که دادگاه یک مادر سنگالی مهاجر متهم به قتل دخترش را پیگیری می کند.

در سایر بخش ها جایزه فیپرشی بهترین فیلمنامه به آلکاراس ساخته کارلا سیمون رسید و کشتن ببر هم برنده جایزه بهترین مستند شد، در حالی که لعنتی گریه نکن هم برنده جایزه صداهای جدید، چشم انداز جدید از این رویداد سینمایی شد.

جوایز فیپرشی بازیگری زن و مرد هم به ترتیب به اوکسانا چرکاشینا برای فیلم کلوندایک و علی جونجو برای فیلم جوی لند تعلق گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سنت عمر» بهترین فیلم پالم اسپرینگز شد

«سنت عمر» بهترین فیلم پالم اسپرینگز شد