مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 10:452023-01-16اقتصادي

تاکید رییسی بر کاهش نیازهای دارویی مردم


رییس جمهور بر لزوم کاهش هزینه های درمان و تأمین و پرداخت مابه التفاوت افزایش قیمت دارو از طریق بیمه ها ونظارت و کنترل قیمت داروها توسط وزارت بهداشت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری شب گذشته (یکشنبه) ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تشکیل جلسه داد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همچنین رییس سازمان غذا و دارو در این جلسه گزارشی از روند اجرای طرح دارویار و نیازهای کشور در زمینه دارو ارائه دادند.

در این جلسه که به ریاست حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی برگزار شد وزیر بهداشت اعلام کرد با همکاری شرکت های داخلی تولیدکننده و واردکنندگان دارو کمبود برخی اقلام دارویی که در آغاز فصل پاییز مشکلاتی برای مردم ایجاد کرد تا حد زیادی برطرف شده است و ذخایر دارویی کشور در سطح مناسبی قرار دارد.

رییس جمهور به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دست اندرکاران بخش دارویی کشور تاکید کرد برای تأمین پایدار نیازهای دارویی مردم و پیشگیری از بروز کمبودهای فصلی و مقطعی اقلام دارویی، برنامه ریزی و تدبیر کنند.

رییسی همچنین به وزیر و مسئولان بخش درمان کشور تاکید کرد تمام تلاش خود را برای کاهش هزینه های درمان و تأمین و پرداخت مابه التفاوت افزایش قیمت دارو از طریق بیمه ها ونظارت و کنترل قیمت داروها بکار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییسی بر کاهش نیازهای دارویی مردم

تاکید رییسی بر کاهش نیازهای دارویی مردم