مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 10:302023-01-16سياسي

‍آموزش هتل داران با محوریت رویداد گردشگری 2023 در اردبیل برگزار می شود


تفاهم نامه ای با سازمان فنی وحرفه ای استان امضا می شود و در این راستا دوره های آموزشی برای هتل داران وخدمات دهی و استاندارد به گردشگران درشهرستان برگزار می شود.

- ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت:تفاهم نامه ای با سازمان فنی وحرفه ای استان امضا می شود و در این راستا دوره های آموزشی برای هتل داران وخدمات دهی و استاندارد به گردشگران درشهرستان برگزار می شود.

سید محمد اعتماد اعجازی 26 دی در جلسه استانی رویداد اردبیل 2023 گفت: با توجه به اینکه درفصل گردشگری ظرفیت هتل های شهرستان تکمیل می شود، نیاز است با برگزاری این دوره های آموزشی شاهد خدمات دهی مناسب در هتل ها باشیم.

فرماندار اردبیل بر فضاسازی شهر اردبیل و استفاده از تبلیغات بیلبوردها در سطح شهر و استان های دیگر و فرودگاه ها با محوریت معرفی اردبیل تاکید کرد و گفت: باید در این راستا بتوانیم به طور موثر عمل کنیم.

اعتماد اعجازی، خواستار تکمیل زیرساخت های بخش هیر و سردابه با توجه به گردشگر بودن این مناطق شد و افزود: نیاز است در این زمینه ساماندهی جاده ورودی سردابه و توسعه طرح هادی در این منطقه و توسعه پارکینگ و مراکز خدماتی در هیر و اهتمام ویژه به منطقه دربند هیر و نئور مبنای کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍آموزش هتل داران با محوریت رویداد گردشگری 2023 در اردبیل برگزار می شود

‍آموزش هتل داران با محوریت رویداد گردشگری 2023 در اردبیل برگزار می شود