مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 10:252023-01-16سياسي

سامورایی جبهه های جنگ را در کتاب «سامورایی در میدان مین» بشناسید


کتاب «سامورایی در میدان مین» به قلم رضا کشمیری زندگینامه جانباز «اسماعیل زمانی» معروف به «کل اسمال» است که به همت واحد ادبیات پایداری انتشارات کتاب جمکران و با مشارکت کنگره ملی شهدای استان قم اخیراً چاپ و روانه بازار نشر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب سامورایی در میدان مین به قلم رضا کشمیری زندگی نامه جانباز اسماعیل زمانی معروف به کل اسمال است که به همت واحد ادبیات پایداری انتشارات کتاب جمکران و با مشارکت کنگره ملی شهدای استان قم اخیراً چاپ و روانه بازار نشر شده است.

در ابتدای این مراسم محمد حسنی مدیرعامل انتشارات کتاب جمکران ضمن عرض ارادت به محضر جانبازان به ویژه جانباز اسماعیل زمانی و خانواده وی گفت: توفیقی شد در این چند سال اخیر درگیر این موضوع شدیم چون کار مستقیم و اولیه ما نبود، البته در حوزه دفاع مقدس و مقاومت کم و بیش کارهایی انجام داده بودیم ولی به نظر می رسید موضوع اصلی نباشد با توجه به اینکه نهادهای دیگری هستند که دارند این کارها را انجام می دهند.

وقتی توفیق شد با شهدا و جانبازان مواجه شدیم دیدیم اشتباه فکر می کردیم با اینکه به اندازه کافی مراکز هستند آنچه انجام شده در مقابل آنچه انجام نشده تقریباً مایل به صفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامورایی جبهه های جنگ را در کتاب «سامورایی در میدان مین» بشناسید

سامورایی جبهه های جنگ را در کتاب «سامورایی در میدان مین» بشناسید