مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 09:352023-01-16اجتماعي

حال معلم خوب باشد، حال آموزش و پرورش خوب است


تقسیم بندی معلمان در رتبه های 5گانه و تحقق اهداف اصلی آن یعنی ارتقای صلاحیت معلمان، تثبیت مرجعیت آنان و ارتقای کیفیت تعلیم وتربیت از اهداف اصلی قانون رتبه بندی معلمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازارسال کرده است؛ در خصوص ابعاد این سند نوشت: بیش از 20 سال از آغاز تولید، 11 سال از رونمایی و 6 سال از زمان بازنگری سند تحول بنیادین می گذرد.

در طول 10 سال گذشته، یعنی پس از رونمایی رسمی از این سند، اقدامات و فعالیت های، مربوط و نامربوطِ بسیاری در سطح خرد و کلان برای اجرایی و عملیاتی کردن آن انجام شده است که برخی از آنها نه تنها هیچ نسبتی با سند تحول بنیادین نداشته است، بلکه خود بزرگترین مانع اجرا و نهادینه شدن راهکارهای آن محسوب می شود.

سند تحول آموزش و پرورش نیز مثل بسیاری از کارهای مشابه، نقاط ضعف فراوان و نقطه قوت هایی هم دارد که به امید خدا در آینده ای نزدیک، به برخی از مهم ترین آنها خواهم پرداخت و امیدوارم در بازنگری آن مورد توجه متولیان اصلی، به ویژه اعضای محترم شورای عالی آموزش وپرورش، قرار گیرد.

به زعم من، اگر این سند یک مجموعه کامل و بی غیب و نقصی هم بود، در واقعیت و عرصه عمل، در خوش بینانه ترین شرایط، ممکن بود 10 الی 15 درصد از راهکارهای آن اجرایی و عملیاتی می شد، در حالی که در بدبینانه ترین حالت حدود 20 درصد راهکارها و برنامه های تحولی در آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال معلم خوب باشد، حال آموزش و پرورش خوب است

حال معلم خوب باشد، حال آموزش و پرورش خوب است