مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 09:352023-01-16ورزشي

کونگ فو کار گچسارانی جهانی شد


رییس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: یک گچسارانی روی سکوی مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی قرار گرفت.

- محمد راهی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در مسابقات کونگ فو کشور که در قزوین برگزار شد مجتبی رحیمی آرو در وزن 73-کیلوگرم به مقام اول دست یافت.

وی بیان کرد: این مسابقات رسمی و مورد تایید وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون بوده و مسابقات جهانی آن در سال 1402برگرار می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان گچساران تصریح کرد: ابن ورزشکار گچسارانی در چندین دوره متوالی در لیگ برتر کونگ فو کشور در تیم تهران و کرج مشغول تمرین و مسابقه بوده است.

راهی عنوان کرد: در کارنامه رحیمی نایب قهرمانی کاراته ارتشهای کشور، قهرمانی تکواندو کشور سبک itf دیده می شود.

وی گفت: از دیگر افتخارات او می توان به بیش از 11 قهرمانی استانی در کهگیلویه و بویراحمد و بیش از 20 بار قهرمانی استان در تهران و کرج ، بازی در مسابقات لیگ برتر کشور، قهرمانی،کونگ کشور ، شهریور ماه 1401 نیز در ورزش کیک بوکسینگ به مقام سوم کشور دست یافت و هم اکنون مجدد مقام اول کشور در مسابقات کونگ فو جهت اعزام به مسابقات جهانی اشاره کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان گچساران خاطرنشان کرد: این ورزشکار فعالیت ورزشی خود را به مدت تقریبا 8سال در گچساران زیر نظر امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کونگ فو کار گچسارانی جهانی شد

کونگ فو کار گچسارانی جهانی شد